.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه شورای هماهنگی نظام پزشكي مازندران بمناسبت درگذشت دکتر سودبخش

در پي درگذشت مرحوم دکتر عبدالرضا سودبخش دانشيار گروه بيماري‌هاي عفوني بيمارستان امام خميني تهران ، شورای هماهنگی سازمان نظام پزشكي استان مازندران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اين حادثه تاسف بار و دلخراش خواستار برخورد جدی با عاملان این اقدام فجیع شد.

به گزارش شمال نیوز متن این بیانیه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه تاسف بار و دلخراش درگذشت مرحوم دکتر عبدالرضا سودبخش دانشیار گروه بيماري‌هاي عفونی بیمارستان امام خمینی،دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر جامعه پزشكي و دانشگاهی کشور شد .

آماده کردن محیطی امن و آرام برای فعالان عرصه سلامت و اعضای جامعه پزشکی لازمه کار برای درمان مردم دردمند و بیماران است و از خواسته های منطقی جامعه پزشکی ، امنیت در محیط کار است

شایسته است نهادها و دستگاههای مسئول کشور حفظ امنیت قشر علمی و حافظان سلامت جامعه را در اولویتهای کاری خود قرار داده تا دیگر شاهد اینگونه حوادث و اتفاقات دلخراش و ناگوار نباشیم .

شورای هماهنگی سازمان نظام پزشكي استان مازندران ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ ، درگذشت دکتر سودبخش را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم و جامعه پزشکی تسلیت عرض نموده و از مقامات و دستگاه‌های قضایی و انتظامی می‌خواهد که با دستگیری و مجازات عاملان آن ، از تکرار این حوادث و اتفاقات جلوگیری نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.